Zwroty i reklamacje

Reklamacja gwarancyjna za pośrednictwem esiteo.pl

  • Czas złożenia reklamacji

    Termin zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji to zazwyczaj 2 lata, chyba że w karcie gwarancyjnej określono inaczej.

  • Nasza obsługa klienta, z którą można skontaktować się przez infolinię lub formularz kontaktowy przekaże Ci wskazówki, które mogą doprowadzić sprzęt do sprawności bez potrzeby wysyłania go do serwisu.

  • Pomoc w kontakcie z producentem

    Pośredniczymy w przekazaniu sprzętu do producenta, jednak może to wydłużyć proces zgłoszenia reklamacji.

Reklamacja w esiteo.pl z tytułu rękojmi

Możliwość zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi przysługuje Ci w przypadku stwierdzenia wady produktu w terminie 2 lat od dnia wydania produktu. Obowiązki i uprawnienia związane z rękojmią reguluje ustawa – Kodeks cywilny.

 

Zwrot lub wymiana

  • Skorzystaj z naszej formularz kontaktowego i zgłoś potrzebę zwrotu lub wymiany.
  • Zwrot

    Po uznaniu zwrotu, zwrócimy Ci pieniądze.

  • Wymiana

    Po uznaniu zwrotu skontaktujemy się z Tobą i ustalimy, na jaki produkt chcesz go wymienić. Jeśli cena nowego produktu będzie inna, zwrócimy różnicę na Twoje konto lub poprosimy Cię o dopłatę.

Privacy Preference Center

Necessary

Advertising

Analytics

Other