FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto, w zakładce: Moje zamówienia


Gdzie znajdę fakturę?

Fakturę w formie elektronicznej wysyłamy mailowo po zrealizowaniu zamówienia.


Co jest potrzebne do reklamacji?

Aby zareklamować produkt potrzebny jest dowód zakupu (np. Faktura) i karta gwarancyjna (jeżeli została dołączona do produktu)


W jaki sposób zgłosić chęć zwrotu towaru?

Aby zgłosić chęć zwrotu należy napisać do nas przez formularz kontaktowy lub na maila: kontakt@esiteo.pl i postępować zgodnie z instrukcją dostępna w sekcji Zwrot i Wymiana


W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

Jeżeli nie minęło 15 dni od zamówienia, awarię sprzętu można zgłosić przez formularz kontaktowy, maila: kontakt@esiteo.pl lub telefonicznie na numer: 12 312 53 98. Jeżeli minęło 15 dni od zamówienia, sugerujemy bezpośredni kontakt z serwisem gwarancyjnym (potrzebny dowód zakupu czyli faktura od nas oraz w niektórych przypadkach karta gwarancyjna). W razie problemów prosimy o kontakt z naszą infolinią: 12 312 53 98.


Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszej przedpłacie.


Ładowanie...