Jak zwrócić produkt, bądź wymienić butlę CO2?

Wygodne Zwroty
1

Przygotuj pustą butlę CO2 do wysyłki

Spakuj pustą butlę starannie ją zabezpieczając dodając do środka karteczkę z informacjami: numer zamówienia, imię i nazwisko, email. Butla powinna zostać spakowana w pasujący karton kurierski i być obłożona folią bąbelkową lub kartonowym wypełniaczem. Pakowanie butli bez informacji o kliencie i w nieodpowiednim opakowaniu, może utrudnić i stanowczo wydłużyć proces wymiany.

2

Wymień swoją butlę przez Wygodne Zwroty

Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe. Swoją paczkę nadasz w Paczkomacie lub punktach takich jak: Żabka, Stokrotka, Auchan, Carefour.

3

Poczekaj na wymianę butli

Twoja butla dotrze do nas w ciągu ok. 1 dnia roboczego. Następnie trafi ona do weryfikacji przez naszych specjalistów. Pełną butlę odeślemy do Ciebie w ciągu 1-5 dni.

Wybierz usługę

Najlepszy wybór

Wymieniam butlę CO2

Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją butlę, która jest do wymiany na nową

Wymieniam butlę CO2

Zwracam produkt do sklepu

Jeśli chcesz zwrócić produkt do naszego sklepu, zwróć go za pomocą Wygodnych Zwrotów.

Nadaj przesyłkę zwrotną

Zwrot lub wymiana

Adres do zwrotu

Spinel Trade Sp. z o.o.
Gromadzka 46
30-719 Kraków
tel: 12 312 53 98
email: kontakt@esiteo.pl

Jak zwrócić towar?

  • Do 14 dni od odebrania przesyłki złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy 
    • Wypełnij formularz odstąpienia od umowy - pobierz formularz
    • Napisz na adres: kontakt@esiteo.pl
  • Starannie zapakuj towar i wyślij go na adres do zwrotu

Ograniczenie prawa do odstąpienia

Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem.

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Termin zwrotu środków

Procedura zwrotu środków rozpoczyna się w momencie dostarczenia zwracanego towaru do nas. Od tego momentu zwrócimy środki za zakupiony towar oraz dostawę w ciągu 14 dni

Koszt związany ze zwrotem

Prawo konsumenta do zwrotu towaru zakupionego przez Internet obliguje go do samodzielnego poniesienia kosztu związanego z odesłaniem towaru do sprzedawcy.

Kiedy możemy nie przyjąć zwrotu?

Istnieje możliwość nie przyjęcia przez nas zwrotu w sytuacjach, gdy produkt został wyprodukowany na indywidualne życzenie klienta lub gdy został odpieczętowany, a co za tym idzie, mógł być wcześniej wykorzystany.

Klient nie może też zwrócić produktu, który jest nierozerwalnie związany z innymi produktami, tworząc z nimi zestaw.

W przypadku wyraźnych śladów użytkowania, wykraczających poza standardowe sprawdzenie produktu, możemy wymagać proporcjonalnego pokrycia strat.

Ładowanie...