Facebook Pixel

Dostawa

Zamówienia wysyłamy do Paczkomatów InPost, punktów pocztowych lub zaufanymi firmami kurierskimi – InPost, Pocztex, X-press Courier. Wybór rodzaju nadania przesyłki zależy od gabarytów paczki oraz czasu dostawy. Paczki nadajemy natychmiastowo, odbiór lub dostawa możliwe są nawet na następny dzień roboczy. Możliwy jest również odbiór osobisty.

  • Odbiór osobisty

    Punkt odbioru:
    Spinel Trade sp. z o. o.
    Gromadzka 46A
    30-719 Kraków

  • Dostawa do domu

Składając zamówienie w sklepie Esiteo, możesz skorzystać z różnych form nadania towaru. Współpracujemy z następującymi firmami kurierskimi:
Inpost, Pocztex, X-press Courier.

  • Dostawa do punktu odbioru

Paczkę można również odebrać samemu, w wybranym przez siebie punkcie odbioru. Najpopularniejszą metodą są Paczkomaty Inpost. Rosnącą popularnością cieszą się punkty odbioru Poczty Polskiej, dzięki którym paczkę można odebrać
w wybranej placówce pocztowej, stacji benzynowej Orlen, Kiosku Ruchu, bądź w sklepie Żabka lub Biedronka.

Dostawa

Przedpłata

Pobranie

Ceneo
Przedpłata

Ceneo
Pobranie

Kurier

Kurier Inpost
dostawa w ciągu 24h

12,90 zł

17,90 zł

16 zł

-

Kurier Pocztex
dostawa w ciągu 48h

11,90 zł

18,90 zł

-

-

Kurier X-press Courier
dostawa tego samego dnia, dostępne w miastach: Szczecin, Poznań, Łódź, Warszawa, Wrocław, Katowice, Kraków

16,90 zł

-

18,90 zł

-

Odbiór w punkcie

Paczkomaty Inpost
dostawa w ciągu 24h

10,90 zł

12,90 zł

13 zł

16 zł

Odbiór w Punkcie dostawa w ciągu 48h

10 zł

15 zł

15 zł

-

Śledzenie przesyłki

Nadając zamówienie wysyłamy numer paczki lub listu przewozowego za pośrednictwem wiadomości email. Korzystając z niego można sprawdzić gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka.

Śledzenie przesyłki Inpost Śledzenie przesyłki Poczta Polska Śledzenie przesyłki X-Press Courier

Uszkodzona lub niekompletna paczka

Dostawa kurierska

W przypadku widocznego uszkodzenia kartonu zabezpieczającego przesyłkę zalecamy odmowę odbioru paczki od kuriera i kontakt z naszą infolinią: 12 312 53 98.

Kurier zobowiązany jest zaczekać wymaganą ilość czasu do sprawdzenia zewnętrznego stanu paczki przez Klienta.

W razie stwierdzenia braków w przyjętej i rozpieczętowanej paczce w pierwszej kolejności zalecamy kontakt naszą infolinią: 12 312 53 98.

Nasi konsultanci pomogą zgłosić reklamację i sporządzić poprawny protokół szkody z kurierem. (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru).


Odbiór w Paczkomacie

W przypadku widocznego uszkodzenia kartonu zabezpieczającego przesyłkę należy to zgłosić korzystając z ekranu w Paczkomacie oraz skontaktować się naszą infolinią: 12 312 53 98.