Dostawa
Zamówienia wysyłamy do Paczkomatów InPost, punktów pocztowych lub zaufanymi firmami kurierskimi – InPost, Pocztex, X-press Courier. Wybór rodzaju nadania przesyłki zależy od gabarytów paczki oraz czasu dostawy. Paczki nadajemy natychmiastowo, odbiór lub dostawa możliwe są nawet na następny dzień roboczy. Możliwy jest również odbiór osobisty.
-
Odbiór osobisty
Punkt odbioru:
Spinel Trade sp. z o. o.
Gromadzka 46A
30-719 Kraków -
Dostawa do domu
Składając zamówienie w sklepie Esiteo, możesz skorzystać z różnych form nadania towaru. Współpracujemy z następującymi firmami kurierskimi:
Inpost, Pocztex, X-press Courier.
-
Dostawa do punktu odbioru
Paczkę można również odebrać samemu, w wybranym przez siebie punkcie odbioru. Najpopularniejszą metodą są Paczkomaty Inpost. Rosnącą popularnością cieszą się punkty odbioru Poczty Polskiej, dzięki którym paczkę można odebrać
w wybranej placówce pocztowej, stacji benzynowej Orlen, Kiosku Ruchu, bądź w sklepie Żabka lub Biedronka.
Dostawa |
Przedpłata |
Pobranie |
Ceneo |
Ceneo |
|
Kurier |
|||||
Kurier Inpost |
12,90 zł |
17,90 zł |
16 zł |
- |
|
Kurier Pocztex |
11,90 zł |
18,90 zł |
- |
- |
|
Kurier X-press Courier |
16,90 zł |
- |
18,90 zł |
- |
|
Odbiór w punkcie |
|||||
Paczkomaty Inpost |
10,90 zł |
12,90 zł |
13 zł |
16 zł |
|
Odbiór w Punkcie dostawa w ciągu 48h
|
10 zł |
15 zł |
15 zł |
- |
Śledzenie przesyłki
Nadając zamówienie wysyłamy numer paczki lub listu przewozowego za pośrednictwem wiadomości email. Korzystając z niego można sprawdzić gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka.
Śledzenie przesyłki Inpost Śledzenie przesyłki Poczta Polska Śledzenie przesyłki X-Press Courier
Uszkodzona lub niekompletna paczka
Dostawa kurierska
W przypadku widocznego uszkodzenia kartonu zabezpieczającego przesyłkę zalecamy odmowę odbioru paczki od kuriera i kontakt z naszą infolinią: 12 312 53 98.
Kurier zobowiązany jest zaczekać wymaganą ilość czasu do sprawdzenia zewnętrznego stanu paczki przez Klienta.
W razie stwierdzenia braków w przyjętej i rozpieczętowanej paczce w pierwszej kolejności zalecamy kontakt naszą infolinią: 12 312 53 98.
Nasi konsultanci pomogą zgłosić reklamację i sporządzić poprawny protokół szkody z kurierem. (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru).
Odbiór w Paczkomacie
W przypadku widocznego uszkodzenia kartonu zabezpieczającego przesyłkę należy to zgłosić korzystając z ekranu w Paczkomacie oraz skontaktować się naszą infolinią: 12 312 53 98.