Reklamacje
W przypadku stwierdzenia usterki produktu, reklamacja gwarancyjna przysługuje zwykle w ciągu 2 lat od zakupu (chyba, że producent wskazał inaczej).
Jak zareklamować towar?
Reklamacja gwarancyjna bezpośrednio w serwisie producenta
- Termin reklamacji
Termin złożenia reklamacji z tytułu gwarancji to zwykle 2 lata, chyba, że na dany sprzęt producent określił inaczej. - Wsparcie klienta
Nasze wsparcie klienta pomoże w złożeniu reklamacji, co pozwoli sprawnie doprowadzić sprzęt do działania. Często też udzielamy wskazówek, które mogą doprowadzić sprzęt do działania, bez potrzeby odsyłania go do serwisu. - Instrukcja krok po kroku
- Przygotuj dowód zakupu. Jest to faktura otrzymana drogą elektroniczną od nas. Można ją znaleźć logując się do serwisu i wchodząc w zakładkę Moje konto lub w otrzymanym od nas mailu związanym z realizacją zamówienia. W przypadku trudności prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy, mailowo: kontakt@esiteo.pl , telefonicznie z naszą infolinią: 12 312 53 98.
- Skontaktuj się z serwisem w Twojej okolicy lub wskazanym na stronie producenta
- Przekaż produkt do serwisu wraz z dowodem zakupu (otrzymaną od nas fakturą) oraz kartą gwarancyjną (jeżeli była dołączona do zamówienia). W zależności od serwisu, czas oczekiwania zazwyczaj wynosi około 14 dni.
Reklamacja gwarancyjna za pośrednictwem Esiteo
- Termin reklamacji
Termin złożenia reklamacji z tytułu gwarancji to zwykle 2 lata, chyba, że na dany sprzęt producent określił inaczej. - Wsparcie klienta
Nasze wsparcie klienta pomoże w złożeniu reklamacji, co pozwoli sprawnie doprowadzić sprzęt do działania. Często też udzielamy wskazówek, które mogą doprowadzić sprzęt do działania, bez potrzeby odsyłania go do serwisu. - Pomoc w kontakcie z producentem
Będziemy pośredniczyć w procesie przekazania produktu do serwisu, co może znacząco wydłużyć jego czas. - Instrukcja krok po kroku
- Przygotuj dowód zakupu. Jest to faktura otrzymana drogą elektroniczną od nas. Można ją znaleźć logując się do serwisu i wchodząc w zakładkę Moje konto lub w otrzymanym od nas mailu związanym z realizacją zamówienia. W przypadku trudności prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy, mailowo: kontakt@esiteo.pl , telefonicznie z naszą infolinią: 12 312 53 98.
- Przygotuj formularz zgłoszenia reklamacji - Pobierz formularz tutaj
- Przekaż produkt do nas wraz z dowodem zakupu (otrzymaną od nas fakturą), wypełnionym formularzem zgłoszenia reklamacji oraz kartą gwarancyjną (jeżeli była dołączona do zamówienia). Produkt przekażemy do serwisu w ciągu 14 dni. W zależności od serwisu, czas oczekiwania zazwyczaj wynosi około 14 dni. Po otrzymaniu naprawionego produktu od serwisu nadamy go do Ciebie.
Reklamacja z tytułu rękojmi w Esiteo
- Termin reklamacji
Termin złożenia reklamacji z tytułu rękojmi to 2 lata od momentu zakupu - Wsparcie klienta
Nasze wsparcie klienta pomoże w złożeniu reklamacji, co pozwoli sprawnie doprowadzić sprzęt do działania. Często też udzielamy wskazówek, które mogą doprowadzić sprzęt do działania, bez potrzeby odsyłania go do serwisu. - Instrukcja krok po kroku
- Przygotuj dowód zakupu, jest to faktura otrzymana drogą elektroniczną od nas.
- Przygotuj formularz zgłoszenia reklamacji - Pobierz formularz tutaj
- Wyślij do nas produkt wraz z dowodem zakupu (otrzymaną od nas fakturą), wypełnionym formularzem zgłoszenia reklamacji oraz kartą gwarancyjną (jeżeli była dołączona do zamówienia).
- Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji wynosi około 14 dni.
Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem.
Możliwość reklamacji z tytułu rękojmi przysługuje w momencie stwierdzenia wady produktu w terminie 2 lat od zakupu. Więcej informacji można znaleźć w Kodeksie Cywilnym, gdzie jest to uregulowane ustawą.